webDevelop
באינטרנט החל מ 1998
 
בניית אתרים
סוגי אתרים

בניית אתרים לעסקים מתחומים שונים

פורסם: 11/06/2022

בניית אתרים לתחום התכשיטים.

אתרי תכשיטים שמחיריהם גבוהים אינם מתפקדים כחנויות. הנסיון מלמד שלקוחות לא ישלמו סכומים גבוהים מבלי לראות את הפריט במציאות. מאמץ מרוכז ביצירת צילומים שיציגו את התכשיטים באופן הטוב ביותר. העיצוב בדרך כלל עושה שימוש בשחור, אפורים ולבן לאפשר ריכוז הגולש בפריטים עצמם. האתר הזה הוא אתר ישן שמציג תכשיטים.

הקמת אתרים למכירת מאמרים אקדמיים.

אתר למכירת מאמרים אקדמיים. המערכת מאפשרת רכישת מאמרים שהועלו לאתר ונקבע עבורם מחיר. הרכישה מאפשרת תוספת תשלום עבור השבתת המאמר לזמן קצוב. המאמר מוסר מהחנות האינטרנטית לתקופה קצובה שעבורה שילם הרוכש. אתר מסוג זה הוא מאגר עבודות אקדמיות - grade.co.il

אתר זה מכיל שתי מערכות חיפוש: חיפוש רגיל וחיפוש מתקדם / מורחב שכולל שאילתות מורכבות. החיפוש באמצעות תיבת החיפוש הראשית מציג תוצאות בעת ההקלדה שהופכות לממוקדות יותר בכל לחיצת מקש. עבודות מסוג זה מבוצעות באמצעות תכנות ייעודי לצורכי הלקוח.

בניית אתרים לתחום הרכב.

אתרים לתחום הרכב מתאפיינים בגרפיקה חדשנית וצילומים באיכות מקצועית. במהלך השנים התווספו אתרים רבים שעוסקים בתחום הרכב. תחום זה מכיל קבוצות רבות כגון מוסכים מסוגים שונים, יבואני רכב, סוגי רכב (משאיות, רכבים פרטיים, אופנועים ועוד).  נושאים אלה מטופלים בצורות שונות בעבר ובהווה. רכבים חשמליים מתוארים כיום באתרים ייעודיים לרכבים חשמליים.

מוסכים יכולים להסתייע במאמרים מקצועיים שמאפשרים למידה של נושאים חדשים בתחום המכונאות וטיפול ברכבים חדשים. אתרי אינטרנט מפרטים פריטי ציוד חדשים, חומרים ועוד. אלה מוצגים באתר שמיועד למוסכים.

בניית חנויות וירטואליות.

בניית חנות וירטואלית בהתאמה מלאה לצורכי הלקוח. החנות שבסיסה באוסטרליה נבנתה כחנות ללבני נשים אקסקלוסיבית. החנות פעלה בכתובת wildcherrylingerie.com. סליקה בוצעה באמצעות paypal וחברת סליקה נוספת לסליקת כרטיסי אשראי. בניית אתר או מערכת ללקוחות המצויים במדינה אחרת נפוצה. החנות אוחסנה על שרת בישראל.  המיקום של השרת גרם לאיטיות מסוימת של האתר באוסטרליה אך לא אצל גולשים מאירופה. למיקום השרת השפעה על מהירות התגובה של אתר אינטרנט. במצבים אלה נעשה שימוש בשרתי מראה שמתעדכנים בו זמנית ומאפשרים גישה ממיקומים שונים בעולם.

בניית אתרים לרהיטים.

אתרי ריהוט מסוגים שונים מאפשרים הצגת פריטים בשיטות שונות. בעלי חנויות פיזיות מציגים את המוצרים כצילומים, סרטונים, קבצי pdf ועוד. לאחר סיום בניית האתר יכול הלקוח להסתייע בשירותי צלם מקצועי לצורך הצגת המוצרים. רבים נוטים להשתמש במכשיר הטלפון לצילום מוצריהם. למרות שלמכשירי טלפון יש כיום מצלמה באיכות טובה, היא אינה משתווה ליכולת של צלם מקצועי. צלם מקצועי עשוי לצלם את פריטי הריהוט במסגרת סטודיו. איכות הצילום באתרים למכירת ריהוט קובעת את המראה הכללי של האתר.

גולשים באתר מתרשמים מצילומי מוצרים. צילום חובבני עשוי לפגום בהתרשמות הגולש. מידע טקסטואלי חשוב מאד לגולש שנכנס לעמודיו הפנימיים של האתר. אנו גורמים לגולש להכנס לעמודי האתר הפנימיים באמצעות צילומים / סרטונים מקצועיים.

לצילום יש רוחב וגובה מוגדרים. היחס בין הרוחב והגובה חשוב ליצירת מראה אחיד בגלריית תמונות שמוצגת באתר. הצבת תצלומים בעלי יחסי פרופורציה שונים בסמיכות תגרום למראה לא אחיד או לחיתוך חלקים מהתמונות המוצגות.

בניית אתרים לתעשייה.

אתרים להצגה ומכירת מוצרים תעשייתים מכילים, בדרך כלל, מידע טכני מקיף אודות מוצרים. חברת בלאס צבי משווקת מערכות, אביזרים ומכשור לצנרת תעשייתית להובלת קיטור, מים, אוויר, דלק, שמן חם, גזים ונוזלים מכל הסוגים. האתר blass.co.il מציג מוצרים אלה. אתר זה הוא אתר ישן שעשוי להבנות מחדש בתקופה הקרובה.

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
 
תפנית בניית אתרים בטעינה
כותרת
תוכן