מאמרים »

בניית חנות וירטואלית

»

מחירון חנות וירטואלית

מחירון חנות וירטואלית

חנות וירטואלית אמורה לאפשר מכירה מקוונת של מוצרים ושירותים. חנות באינטרנט אמורה לספק לקונה מידע מקיף ככל האפשר אודות המוצר/ים המצויים בה.

מאחר וחנות באינטרנט אינה מאפשרת מגע ישיר עם המוצר הנרכש רצוי להעזר בשיטות מגוונות שיאפשרו לקונה לדעת את הנדרש אודות המוצר לפני רכישה.

חנויות באינטרנט נבדלות ביניהן במידת הפירוט והאפשרויות שהן מעמידות בפני הרוכש. מחיר בניית חנות וירטואלית נגזר מרמת מורכבותה. בניית חנות באינטרנט עשויה להכיל את המרכיבים הבאים:

  • מוצרים המאורגנים בקבוצות, תת קבוצות וגם תת תת קבוצות.
  • מוצרים עשויים להופיע במספר ואריאציות / אפשרויות.
  • מוצרים עשויים להכיל פריטים נלווים מרובים אותם הקונה יכול להוסיף להזמנתו.
  • חנויות מקוונות מבצעות חישובי מחיר בהתאם לדרישות הלקוח. כדוגמא ניתן לחשב את מחיר המשלוח במגוון דרכים. לקוח עשוי לבקש שמחיר המשלוח יופחת בהתאמה לכמות הפריטים המוזמנים.

בניית חנות באינטרנט מחייבת הקפדה בפרטים ותפקוד נטול שגיאות. למרות שקיימות אפשרויות רבות בתכנון חנויות ניתן לסכם שחנות מקוונת בסיסית בדרך כלל מפשרת יצירת קבוצות מוצרים והצבת מוצרים תחת הקבוצות. כל מוצר אמור לאפשר הצגת תמונה, תוכן ומחיר.

חנות סטנדרטית אמורה להכיל סל קניות שבו יוצגו כלל המוצרים שנבחרו בעת הביקור בחנות.

מחיר בניית חנות וירטואלית

סטנדרטית הוא כ 5000 ש"ח